Use new tojnar.cz links
We moved this web under a separate subdomain so we need to update all the links to the root.
This commit is contained in:
@@ -29,7 +29,7 @@ bylo rozmístit kontroly tak, aby je nebylo úplně jednoduché pospojovat. Mysl
|
||||
<tr><td>30. 6. 2009</td>
|
||||
<td>Děkuji pořadatelům i všem závodníkům za účast. A také své rodině. Manželce, která přežila několikaměsíční vdovství a třem sirotkům, které na čas prakticky přišly o tatínka :-).<br>
|
||||
Gratuluji vám všem, kteří jste přežili náš závod. Počasí, fyzicky i orientačně náročné tratě myslím odpovídaly tomu, že se jednalo o 13. rogainingové mistrovství České republiky. Zúčastnil se jej rekordní počet týmů i lidí, 270 závodníků z deseti zemí (ČR, Německo, Slovensko, Polsko, Bulharsko, Velká Británie, Rakousko, Rusko, Lotyšsko a Itálie). Podařilo se nám získat grant od EU, takže jsme mapu tiskli na vodovzdorný materiál Tyvek, nakoupili ceny za 20 tisíc korun atp.<br>
|
||||
Já jako stavitel jsem se snažil vybírat kontroly tak, aby umožňovaly bohatou nabídku volby postupů, zavedly vás na turisticky atraktivní místa a občas vás i v dohledávce trošku přibrzdily. S mapou jsme si myslím docela vyhráli, ale jak už jsem psal v pokynech, do mapy se nevejde vše a 150 km<sup>2</sup> prostě úplně bez chyby zmapovat nelze. Nicméně jak už jsem se snažil vysvětlit na shromaždišti, větu "a jak se má taková kontrola hledat v noci nebo v mlze?" by rogainingový závodník vůbec neměl z úst vypustit. Mrkněte třeba na <a href="/cestopisy/australia/Rogaining/Postupy.jpg" target="_blank">mapu australského MS 2006</a>, kde jsme při dohledávce občas museli pročesávat široká údolí zarostlá těžko prostupnou buší. I když chápu, že v noci či v mlze se některé kontroly daly těžko najít, stojím si za tím, že všechny byly polohově správně. Tam, kde se mi nepodařilo najít objekt na férové umístění kontroly, jsem raději použil primitivní křižovatku (většinou v německé části závodního prostoru). Ale z mapy jste většinou už předem mohli vytušit, který lampion nebude zadarmo a např. si na noc naplánovat jednodušší terén. Detailní report o záměrech záludného stavitele dám na web co nejdříve. Dále pro vás připravujeme Route Gadget pro zakreslení vašich postupů a samozřejmě fotky.
|
||||
Já jako stavitel jsem se snažil vybírat kontroly tak, aby umožňovaly bohatou nabídku volby postupů, zavedly vás na turisticky atraktivní místa a občas vás i v dohledávce trošku přibrzdily. S mapou jsme si myslím docela vyhráli, ale jak už jsem psal v pokynech, do mapy se nevejde vše a 150 km<sup>2</sup> prostě úplně bez chyby zmapovat nelze. Nicméně jak už jsem se snažil vysvětlit na shromaždišti, větu "a jak se má taková kontrola hledat v noci nebo v mlze?" by rogainingový závodník vůbec neměl z úst vypustit. Mrkněte třeba na <a href="https://www.tojnar.cz/cestopisy/australia/Rogaining/Postupy.jpg" target="_blank">mapu australského MS 2006</a>, kde jsme při dohledávce občas museli pročesávat široká údolí zarostlá těžko prostupnou buší. I když chápu, že v noci či v mlze se některé kontroly daly těžko najít, stojím si za tím, že všechny byly polohově správně. Tam, kde se mi nepodařilo najít objekt na férové umístění kontroly, jsem raději použil primitivní křižovatku (většinou v německé části závodního prostoru). Ale z mapy jste většinou už předem mohli vytušit, který lampion nebude zadarmo a např. si na noc naplánovat jednodušší terén. Detailní report o záměrech záludného stavitele dám na web co nejdříve. Dále pro vás připravujeme Route Gadget pro zakreslení vašich postupů a samozřejmě fotky.
|
||||
</td></tr>
|
||||
<tr><td>30. 6. 2009</td>
|
||||
<td>Zřídili jsme shoutboard, abyste si mohli vyřídit ztráty a nálezy, popř. nám vynadat :-).</td></tr>
|
||||
|
||||
Reference in New Issue
Block a user